Brev:
Barnevogn eller rejseseng på ferie
2. oktober 2008
Alder:
6 mdr.
Barnevogn eller rejseseng på ferie
Hej Helen
Tak for dit svar angående skemad - vi synes det går meget bedre med at spise.
Vores næste udfordring er en tre ugers ferie til Spanien, hvor vi har lejet en lejlighed. Eneste minus er at der ikke er noget babyseng i lejligheden - så vi skal have noget med som Emil kan sove i. Vi er i tvivl om hvad der er smartest - vi skal jo have 1000 ting med.
Vi overvejer:
1. Barnevogn og klapvogn (en paraplyklapvogn med 5 rygstillinger, men af den spinkle slags). Så skal han sove i barnevognen både til lur og om natten.
2. Klapvogn og rejseseng (stadig paraplyklapvognen) - så skal have sove i klapvognen om dagen, hvis vi ikke er hjemme.
Vi er i tvivl om, hvad der er bedst for Emil. Uden tvivl nemmest for os at lade barnevognen blive hjemme. Men må han sove i paraplyklapvognen 1-2 timer 2 gange om dagen i tre uger? Den har jo ikke en madras som barnevognen har.
Derudover skal vi have autostol og en handysit med, så der er jo ting nok.
Mad, bleer etc. regner vi blot med at købe dernede - og så selvfølgelig kun give ham flaskevand.
Hvad tror du vil være den bedste løsning??
Med venlig hilsen
Rikke